2013. december 10., kedd

optikában

Amikor az optikákat jártam, hogy nézzem a kereteket, meg érdeklődjek a szemüveg elkészítésének ideje felől, akkor azt vettem észre, hogy szinte csak és kizárólag szemüveges eladók voltak mindenütt. Meg is állapítottam, hogy nyilván ez egy üzletpolitika lehet, hogy jobban elhiszi a betérő, ha egy másik szemüveges magyaráz neki a szemüvegekről. Persze azért az nem elég, most is az egyik helyen annyira szakértői segítséget kaptam, hogy ezzel az erővel a szobanövény véleményét is kikérhettem volna, de legalábbis az utca embere lehet több hozzáadott értéket tudott volna felmutatni. 
Na de másik helyen azért sikerült szakértőbb segítséget kapnom, és már az új szemüveggel a fejemen üldögélek, melyről meg is állapították, hogy jól áll, és volt aki azt mondta, hogy komolyabbá tesz. Na nem tudom, hogy nekem arra mennyire van szükségem. De a főnököm délután megjegyezte, miután mondta, hogy ne aggódjunk, hogy látja, hogy én nem is aggódom, mert mosolygok. Hát igen, elég sokat mosolygok, akkor speciel fel se tűnt, hogy épp mosolygok. Szóval lehet nem is árt, ha a szemüvegem kicsit komolyabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése