2013. december 29., vasárnap

kézenfogva

Láttam Németországban a buszra várva, hogy két lány kézen fogva álldogál, és egyik a másik vállára hajtja a fejét. Bevallom kicsit fura volt a látvány, és figyeltem, hogy mások hogy reagálnak, de senki még csak meg sem nézte, valószínű ez csak nekem volt nagy szám, mert itthon ilyet nem nagyon látni, habár lányokat néha látni kézen fogva sétálni, de pasikat nem.
Nektek mi a tapasztalatotok? Akár itthon, akár külföldön. Láttatok már ilyet:


S ehhez kapcsolódik újabb szavazás is, amiben arról kérném ki a véleményetek, hogy Ti hogy álltok ehhez, azaz a kézen fogva sétáló egynemű párokhoz. Kérlek szavazzatok. De aki akarja ide is leírhatja a véleményét.

6 megjegyzés:

  1. Na mégis ment a szavazósdi :) Én nem láttam, bár szerintem itt hamarosan fogok :D Zavarni nem zavar, meg se lepődnék. Mondjuk kicsit grimaszolnék ha túlzottan nyalják falják egymást, de ez se botránkoztatna meg. Végül is az ő dolguk, én nem tartom ezt az utcára valónak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mind a kettőre szavaztál? Mert akkor eddig én teljesen el voltam tévedve veled kapcsolatban?
      Azért a lakásban kézen fogva sétálni nem annyira izgalmas, és nem is annyira elégíti ki az ember ezen vágyát... A látványos nyalás falással én is úgy vagyok, de ott mindegy, hogy milyen párról van szó, hogy azt inkább otthon tegyék.

      Törlés
  2. mindkettőre szavaztam :) de nem elsőre úgy tűnt, hogy nem ment a szavazas, aztán mintha megjelent volna. mivel voltál eltévedve? A túlbuzgó nyalakodást nem tartom az utcára tartozónak, lehet nem volt egyértelmű.ahogy írtam. A kézenfogva sétálással nincs semmi bajom, akárkik legyen, csókolózással sem ha nem viszik túlzásba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szóval az lepett meg, vagyis azon lepődtem meg, hogy számomra úgy tűnik nem azt ixelted, hogy igen, de ellenkező neművel, hanem hogy csak igen, ami jelen esetben azt jelenti, hogy azonos neművel. És én most így teljesen elveszteni fonalat...

      Törlés
  3. of... "de nem elsőre úgy tűnt" helyett "de elsőre úgy tűnt" (kéne aludjak is)

    VálaszTörlés