2014. november 24., hétfő

amikor lenyúlják a törölköződ

Történt ma velem, hogy mire kijöttem a termál medencéből, ahol úszás után ejtőztem kicsit a törölközőmnek lába kélt, valaki valószínű összefogta a sajátjával, vagy annyira megtetszett neki, hogy nem bírta ott hagyni, mert pont hiányzott a készletéből egy olyan törcsi, aminek különös ismertető jele, hogy nem bír túl sok vizet felitatni. Mindenesetre ott voltam csurom vizesen, és nem volt mibe megtörölközzek. Elzarándokoltam a recepcióhoz, hátha valaki leadta már, de nem jártam szerencsével, elmentem zuhanyozni, hátha addig leadják, de még akkor sem került elő, így aztán kaptam egy kincstári lepedőt, amibe megtörölközhettem, teszem hozzá jobban itatta a vizet, mint az elveszett törölköző, és teszem hozzá amúgy két másik törcsit is leadtak, és még színben is passzolt az enyémmel, csak egyik se az enyém volt. Szóval kicsit azért bosszankodtam, habár vicces volt lepedőbe törölközni. Egyébként évek óta járok ide, és még soha nem jártam így, szóval nem egy jellemző esemény szerencsére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése