2014. november 25., kedd

mobilitás kiállítás

A hétvégén unokatesómmal elmentünk, én kicsit tartottam tőle, hogy majd unatkozni fogok, mert azért annyira nem vagyok otthon a kocsik világában, hogy hosszan lekössön, de végülis elég jól elvoltam. Kicsit bosszantott, hogy a legtöbb kocsiba alapból nem rám van szabva a vezető ülése, persze lehet állítani rajta, de az se az igazi, hogyha én elférek, akkor mögöttem már senki. Ettől függetlenül voltak szép és tetsző modellek is, de ne kérjétek, hogy felsoroljam, mert nem jegyeztem meg a pontos nevüket, viszont az Infiniti, amiről még soha nem hallottam, a Citroen, és a Skoda is jelen volt olyan modellel, ami tetszett. A Skoda teljes üvegtetős modelljébe viszont nagyon szívesen utaznék, az érdekes lehet, a Citroennek pedig a formabontó megjelenése jött be. Azt viszont megállapítottam, hogy a sportkocsik nem bírnak megfogni. A Jaguár viszont alacsony emberekre van szabva belmagasságügyileg, viszont simán én nagyon ügyesen elől valaki rámzárta az ajtót, úgyhogy ahogy annak a rendje és módja, sikerült beszorulnom a kocsiba. Ha a gyerekeken nem is, de rajtam kifogott a gyermekzár.
Viszont egy gondolat fogalmazódott meg bennem körbenézve, hiszen ez azért egy pasisabb program volt: pasi hegyek, hova legyek:D

4 megjegyzés:

  1. Hogy csináltad hogy látszódnak a kommentek?
    :-D
    Tudom, témába vágó a kérdésem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oldalt? Ez nem a blogspot saját alkalmazása, hanem egy külső alkalmazás. A belső nem működik, vagy legalábbis nem működött.

      Igen, nagyon témába vág:D

      Törlés
    2. De ha rákatintasz erre a feliratra a hozzászólások alatt:Recent Comments Widget, akkor ott megtalálod mi ez, és hogy kell telepíteni.

      Törlés
    3. Köszönöm, nézegettem, de tulságosan lusta vagyok én ahhoz, hogy fabrikáljak, majd szolgáltatót váltok, ahol alapban benne van a kommentdoboz :-D

      Törlés