2014. november 7., péntek

...

Felhívott ma az egyik kolleganő, hogy megyek-e a most délutáni búcsúpartira, amit egy korábban már kilépett másik kolleganő szervezett. Bevallom, így hogy itthon nyomom az ágyat el is felejtkeztem róla, hogy az most van. Sajnálom nagyon, hogy lemaradok róla, biztos jó lesz, és jó lett volna megint találkozni vele és kicsit beszélgetni, már amennyit egy ilyen helyen lehet, de sajnos ez most nem fog összejönni. 
Kicsit szellőztettem és ahogy kinéztem az ablakon láttam, hogy kabát elvétve van az embereken, és van aki rövidujjúban sétál, és azt még én is éreztem, hogy nincs hideg kint. Ez annyira Murphy, amikor én épp beteg vagyok, akkor egész héten kitűnő idő van, közel 20 fok, napsütés. Marad a jó idő jövő hétre is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése