2014. november 5., szerda

Egy nap

Ez egy fura, megható, kissé elgondolkodtató, romantikus film a szerelemről. Két ember történetét ismerhetjük meg úgy, hogy életükből minden évben csupán egyetlen napot követhetünk nyomon, mindig ugyanazt a napot. Van, hogy semmi nem történik azon a napon, és van, hogy nagyon is lényeges történéseknek lehetünk szemtanúi.
A női főszereplő Anna Hathaway, aki bizonyára már mindenki jól ismer, míg a férfi főszereplő Jim Sturgess, hát akit én legalábbis eddig kevésbé ismertem, pedig hát elég helyes pasi, és már most hogy így rákerestem, rá kellett jönnöm, hogy láttam más filmben is. 
 


1 megjegyzés:

  1. Én körülbelül 3 hónapja néztem meg ezt a filmet...... imádom :)
    talán kicsit más végét képzeltem el.... de így sem rossz....van mondanivalója....
    Viszont amit még jobban szeretek ebben a filmben, az a soundtrack :) :) Hónapok óta ezt hallgatom :)

    VálaszTörlés