2010. november 7., vasárnap

15. nap: valami vagy valaki, ami/aki nélkül tudod, hogy nem tudsz élni, mert már megpróbáltad és nem ment

Jó kérdés, gondolkodom, a Kedvesem nélkül nem szeretnék, de próbálni nem próbáltam, csak emlékszem rá, hogy előtte amikor egyedül voltam az már egyáltalán nem jött be, és igazából a családom nélkül sem szeretnék lenni, úgy egyáltalán magányosan nem akarok maradni.


Valami, ami nélkül nem szeretnék lenni, erre a kérdésre a tavalyi évből van egy válaszom is: nem szeretnék fedél nélkül maradni, mert habár nem teljesen, de tavaly volt egy olyan időszak, amikor majdnem anélkül voltam, és utáltam azt a bizonytalanságot, amit az teremtett, hogy nem tudtam, hogy megkapom e a lakást, vagy kell keressek albérletet, és amíg ez eldől ismerősöknél húzhattam meg magam, de az az egész elég szörnyű volt, utáltam azt az otthontalansági érzést, mindent hazapakolhattam, aztán visszahozhattam, amikor meglett a lakás.


Egyébként ez a fele a játéknak, és örömmel tapasztaltam, hogy a felkértek közül már ketten belevágtak, és rajtuk kívül még két embernél olvashatom a játék kérdéseire adott válaszokat, mivel a dolog úgy tűnik magától is terjed, így nem nevezek meg újabb embereket, de szívesen olvasnám további emberek válaszait is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése