2010. november 30., kedd

#560

Ma nem siettethettem semmit, reggel a vonat az orrom előtt ment el, a következő 10 percet késet, a pizza szelet amit venni akartam kettővel előttem fogyott el, újabb 10 percet várhattam, hogy kapjak, ezek után már meg sem lepett, hogy a metró is az orrom előtt ment el. Délre már el is felejtettem ezt, így újfent bosszankodtam, amikor fél órát legalább várnom kellet, mire sikerült elintéznem, ami amúgy max. 5 perc kellett volna legyen.

Egyébként most valami különleges bérletet sikerült vennem, mert van rajta valami vonalkód, vagy mi az oldalán, ami szélesebbé teszi, mint a régebbiek, és nem is fér bele a tokomba, de legalább azt megtudtam, hogy azt ha letépni nem is szabad, de be lehet hajtani. Ti találkoztatok már ilyennel?

3 megjegyzés:

  1. Of course, ez az új módi. De ,hogy mire jó, azt nem tom. :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. november 30. 22:13

    [Treen](#11001934) és hogy passzintod bele a tokba?

    VálaszTörlés
  3. Behajtom, ahogy tanácsolták. Az ellenőrök nem nézik azt meg úgyse. Csak a szám legyen felírva, meg a dátumok ne lejártak legyenek.

    VálaszTörlés