2010. november 15., hétfő

keresem a szavakat

Az fb-n akadtam össze azzal a hírrel, hogy mostanában lesz az Eurovíziós dalfesztivál Junior változata, és ha már ezt felfedeztem belehallgattam a számokba, hát... szóval... nem is tudom mit mondjak rá, hozzájuk képest a mi Megasztáros Annácskánk amatőr.


Igazából én ilyet nem rendeznék, ezek még annyira gyerekek, mondjuk a dalok is ennek megfelelőek, de akkor is, az egész olyan, mint egy általános iskolás ki mit tud, csak profi stábbal és színpadtechnológiával a háttérben. Azért az tetszik, hogy ezek a 10 évesek még nem akarnak mind angolul énekelni. Azért megjegyzem egyértelműen nem én vagyok ennek az egésznek a célcsoportja, nyilván ezért sem tudom értékelni megfelelően. Túl öreg vagyok én már ehhez:)

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1112262010. november 15. 23:23

    Sajnálatos,de amikor ilyesmiről hallok, nekem a cirkusz jut az eszembe - a bicikliző tigris... Idomítás... :(

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. november 16. 0:05

    [defalla](#10970375) kicsit tényleg olyan

    VálaszTörlés