2010. november 29., hétfő

akár a reptéren

Ma volt egy kis elintézni valóm az egyik NYF-nél, és teljesen ledöbbentem amikor belépve az ajtón egy sor végére álltam be, mert a sor másik végén egy detektoron kellett áthaladni, hogy egyáltalán be tudjak jutni az épületbe, és el tudjam intézni amit kell. Akár a reptéren, itt is minden fémet és az összes táskánkat egy kosárba kellett rakni, amit átvilágítottak, miközben nekünk át kellett sétálni a kapun. Én még ilyet nem láttam egy hivatalban sem, és ráadásul ez azért nem is egy olyan hivatal, ahol szükségesnek érezném ezt a szintű védelmet. Aztán bent már segítőkészek, de tényleg nem értem minek szól ez a szigor, lehet csak a környéknek?

1 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_746022010. november 30. 11:05

    Hihi, ott voltam a múltkor én is. A reakcióm nekem is a meglepődés volt. :)

    VálaszTörlés