2010. november 20., szombat

17. nap: egy könyv, ami megváltoztatta valamiről alkotott véleményed

Nem annyira tudnám pontosan megnevezni melyik az a könyv, egy AC krimi az biztos, amely megváltoztatta valamiről alkotott véleményem. Nem tudom miért vettem rá magam, és kezdtem el olvasni, én aki nem szerettem olvasni, kifejezetten utáltam is a suliban a kötelező olvasmányokat, és mindig olyan nyögvenyelősen is haladtam velük, szóval nem tudom miért kezdtem el olvasni krimit, de annyi biztos, hogy azzal, hogy egyet elolvastam megjött hozzá a kedvem, és már nem utálok olvasni:)


Van még egy könyv, amiről már korábban írtam egy posztot is, ami pedig mindezt azzal egészítette ki, hogy rájöttem, hogy a szépirodalmi művek is lehetnek számomra is érdekesek:)

3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1112262010. november 20. 14:43

    AC könyvei nálam W.S. könyvei mellett vannak - cca. 400 év a különbség, de szeretem mindkettőt olvasni :)
    Különösen megható a kastélykertekben, hétvégi pihenőházak udvarán mindig meglelhető rododendron bokrok sokasága s a vacsorára felszolgált babfőzelék pirítóssal. Csak bele ne fulladjon 3. Ricsi ;)
    Olvasni (is) jóóóóóóóóóóóóóóóóó

    VálaszTörlés
  2. És itt a 901-edik komment! :)

    IMÁDOM A könyveket!

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. november 20. 21:51

    [Treen](#10982353): Szerintem vannak még így páran vele:)
    Ha nem szólsz nekem fel sem tűnik, hogy már 900 komment felett járunk:) Szóval akkor megint másnak sikerült, nem nekem a kerek százas komment, ezúttal SPF-nek:)

    VálaszTörlés