2011. december 21., szerda

balettművész

Megejtettem az idei tél első balettművészek által is megirigyelhető lépéseim, ugyanis az első hó egyből elolvadt, és este jól rá is fagyott a járdára, no nem mindenütt, csak itt ott, ahol viszont igen, ott igen művészi mozdulatokat lehet tenni, néha sikerült is egyet kettőt bemutatnom a repertoáromból.


Én nagyon értek ám az ilyesmihez, évekkel ezelőtt egy patak közepén egy kövön mutattam be néhány meglepő mozdulatot, amely több ember figyelmét is elvonta, de megérte, mert nem estem bele a patakba, ahogy szerencsére most sem estem el, habár ezek a mozdulatok még a közelébe se érnek azoknak.

4 megjegyzés:

  1. Igen, kicsit csúszós volt ma a járda.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. december 22. 19:32

    [Raven](#11833666): úgy is mondhatjuk:)

    VálaszTörlés
  3. No, én is jól megrántottam a csípőmet, most meg sajog, és minden felállás után sántikálok kicsikét...

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_746022011. december 22. 22:14

    [bluemoon](#11834349): Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés