2011. december 6., kedd

Jövőre nem 2012 lesz?

A Napi Gazdaság egyik cikkében a következőt olvasom:


A már megszokott utalványok előnye épp ez: már megszokottak. Szinte bárhol fel lehet használni, ráadásul jövőre nem is vonatkozik majd rá semmilyen összegű korlátozás. Az  idén 18, jövőre ötezer forintig lehet kedvezményesen utalványt adni, 2012-ben viszont nem kell efféle korlátokat észben tartani, egységes adózás mellett bármekkora értékben adható lesz.


Én eddig azt hittem, hogy jövőre 2012 lesz, de ezt olvasva kicsit elbizonytalanodtam. Lehet, hogy annyira jó volt az idei év, hogy kezdjük elölről? Vagy 11 és 12 között van még egy szám, amit az utóbbi napokban sikerült felfedezni, és én ezért nem tudok róla? Tisztára összezavarodtam.


Ja és ha már 2012-nél tartunk, azt hallottátok, hogy már biztos, hogy nem ér véget 2012-ben a világ a maja naptárak szerint sem? Szóval ha valaki arra vazírozott, hát ne tegye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése