2011. december 5., hétfő

munkamorál

Fogorvos asszisztense a betegnek: -Késett, és már elpakoltuk a műszereket, nem biztos, hogy el tudjuk ma látni, jöjjön vissza holnap.


Mindezt úgy, hogy az alatt a másfél óra alatt, amíg én ott vártam (szerencsére nem rájuk) egy darab betegük nem volt, és a rendelési időből még másfél óra hátra volt.


A beteg meg elnézést kért, és megbeszélték, hogy mikor jön vissza holnap.


Biztos azért nem sikerült azt mondani, hogy késett, de várjon egy kicsit, mindjárt hívjuk, mert az nagyon felborította volna a napirendjüket, melyben az szerepel, hogy egész nap nem dolgozunk csak pletyizünk.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_409712011. december 5. 23:10

    Szerintem rossz fogorvoshoz jársz. Akiknél eddig én voltam, mindig folyamatos volt a "betegáramlás", pletykálni legfeljebb munka közben tudtak. :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. december 5. 23:14

    [warum](#11801719): ó, én nem hozzá járok, a háziorvosomnál voltam, mert fáj a nyakam, és ez a fogorvos ott van mellette, nekem tuti fogorvosom van pesten, nem cserélném le másikra:)

    VálaszTörlés