Hát a mai nap sem volt mentes késésektől, a reggeli vonatom és az esti is 30 percet késett. Biztos ezzel ünnepli a vasút az új menetrendet, ami jövőhéttől lesz érvényben, meg azt a sok pénzt amit kiosztanak számukra.
A menetrend most kb úgy jellemezhető, hogy egyszercsak jön majd egy vonat, aztán egyszercsak megérkezel a célodhoz.
Na és akkor már arról ne is beszéljünk, hogy augusztus óta még nem sikerült reagáljanak a panaszomra, és kártérítési igényemre, de még csak annyit sem, hogy folyamatban van a panasz vizsgálása. Már írtam nekik újabb panaszt is.
A hatóságok malmai lassan őrölnek. Pár év múlva mikor már abszolút lemondtál róla jön meg a kártérítési igényedre vonatkozó válaszuk.
VálaszTörlés[Raven](#11811727): ők nem hatóság, csak egy szolgáltató.
VálaszTörlés[IO](#11811736): az mindegy. Egyáltalán nem veszi senki sem figyelembe a panaszokat. Ezért kell szerintem elfogadni az életet olyannak, amilyen. Csak flegmán, ne törődj semmivel!
VálaszTörlés[Raven](#11811748): nem értek egyet, egyrészt törvény kötelezi őket a panaszkezelésre, másrészt nem kell elfogadni, mert akkor nem változik semmi.
VálaszTörlés[IO](#11811772): Rendben, de nem mondtam, hogy egyet kell velem érteni, én is csak egy vélemény vagyok a sok közül.
VálaszTörlés