2012. december 29., szombat

IO világot lát

Karácsony előtt nekilendültem a világnak, hogy meglátogassam édesanyámat.
Elindultam hát itthonról, időben ki a reptérre, igaz kicsit sietnem kellett a vonathoz, hogy tuti elérjem, és ne kelljen utána izgulni, hogy valami késik, ha ezt lekésem. Kiértem a reptérre, és ott látom, hogy ja amúgy a repülőm nem lett volna könnyű lekésnem, mert már ki van írva, hogy egy órát késik. Így volt időm beszélgetni adománygyűjtőkkel, az egyik azt gondolta, hogy professzor vagyok, hitelkártya értékesítőkkel, velük már bent az biztonsági átvilágítás után, és volt időm felfedezni az összes bent lévő boltot és éttermet, és megállapítani, hogy a kinézett transzfert már lekéstem, mert eleve sietni kellett volna a reptérről ki, és azt is, hogy további fél órát késik a gép indulása, de az okokról semmi, bezzeg a barcelonai gép indulásáról közölték, hogy miért késik, és már felmerült, hogy szólni kéne édesanyámnak, hogy keressen ott valami alternatívát, mert lehet az utolsó buszt sem érem el. Végre csak elindultunk, és zökkenőmentesen meg is érkeztünk, a repülőn a mellettem lévő utastól megtudtam, hogy van még egy busz, amit ha sietek lehet elérek, de nem értem el, így aztán mivel annyira bejött a reptéren való lébecolás Pesten, így Németországban is folytattam, és ott is a fél repülővel (mármint az utasokkal) együtt vártuk, hogy elteljen az a két óra, ami a következő busz indulásáig van. Közben már tudtam, hogy a busz után még a vonatra is várni fogok egy fél órát, és 8 helyett potom fél egykor oda is érek, természetesen éjszaka. Ebbe tejesen beletörődve amikor a busz megállt a vasútállomásnál (mert fejlett országokban a buszpályaudvar és a vasútállomás egy helyen van), kiderült, hogy van még 3 percem a vonat indulásig, és elérek eggyel korábbit, mint amire számítottam, így végülis egy fél órával hamarabb oda is értem. 

Szóval a kiút olyan tipikusan IO féle volt...

Ezek után azonban kicsit izgultam, hogy hogy fogok én egy nap alatt hazaértni, amikor visszafele két repülővel érkezem, és már ekkor tudtam, hogy az egyik járatot átrakták egy másik reptérre, így a két gép közötti két órából több mint egy óra kell ahhoz, hogy átjussak egyik reptérről a másikra, és a kiutazás tapasztalatai alapján, hát az elég karcsú. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése