2012. december 3., hétfő

voltam ma úszni

Még nem tudom eldönteni, hogy mennyire jó, vagy nem jó télen szabadtéri medencében úszni, de mindenesetre hidegnek nem éreztem különösebben sem a levegőt sem a vizet, és egész jól szórakoztam, hogy bámultam a sötét eget, és nem is lett volna semmi bajom a dologgal, ha nem ütközöm össze valakivel és nyom be a víz alá, miközben én gondolatban teljesen másfelé járva evezek ott. Igaz én váltottam sávot véletlen, szóval tényleg másütt jártam gondolatban:)
Egyébként fura, hogy felöltözve kabátban hidegebb van mint úszónadrágban:)
Próbálta már más az efféle elfoglaltságot?:)

6 megjegyzés:

  1. Régen szerettem a téli szabadtéri lubickolást - ülsz a meleg vízben, kint (vízen kívül) meg repkednek a minuszok,a sok minuszok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak úgy üldögélni nincs türelmem, én úszni mentem:)

      Törlés
  2. Én szerettem télen a Császár-Komjádiba járni, ugyanis akkor viszonylag kevesen voltak. Most már távolabb lakom tőle, így ritkábban is látogatom.
    És még középsuliban, amikor nem a fővárosban éltem, az egyik kedvenc programom volt, úszás után a meleg vizes medencében áztatni magam, s a meleg vízből bámulni a hóesést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van benne valami romantikus:) Én még nem voltam hóesésben nyitott úszó vagy bármilyen medencében.

      Törlés
  3. Szécsenyi fürdőben is szokott lenni ilyen fürdőzés télen. Úszhatsz meg áztathatod a tested a meleg vízben és nézheted a hóesést, meg a mínuszokat ahogy repkednek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hallottam róla:) Én a Dagályba járok, ott nincs akkora tömeg talán:)

      Törlés