2012. december 5., szerda

kaland az élet

Tegnap leesett az első hó, és a hőmérséklet is elég alacsony maradt ahhoz, hogy meg is maradjon, így hát szinte törvényszerű, hogy akkor ma reggel összeomlik a tömegközlekedés. Hát így is történt, alig két óra alatt be is értem reggel munkába. 

Néhány szösszenet az utazásból:
  • lerobbant a vonat, ami normál esetben jött volna, így a zónázót visszaminősítették személlyé, amin így hering parti volt
  • Újpesten még felszállt rá egy másik vonatnyi ember, mert a veresi nem ment tovább
  • Két megálló között a semmi közepén álltunk egy csomót, és egyre több utas szállt le és gyalogolt, köztük én is, ki merre, én speciel a legközelebbi buszmegállóig, ahol felszálltam egy gyors járatra, ami elvitt a keletiig
  • aki kivárta a vonaton, amíg az beért 5 perccel előttem ért be a munkahelyre
  • az egyik utast felhívta a vizsgáztatója, hogy merre jár, mert a rádió bemondta, hogy a nyugati nem fogad vonatot
  • a veres felől érkezők mesélték, hogy eleve 25 perc késéssel jött a vonat, és további 50 percet vártak még egyik megállóba
  • egy utas mesélte, hogy ő ma már a busszal fél órát üldögélt egy árokban
  • jó magyar módon 5 munkás őrzött egy hatodikat, aki valamit szerelt a váltón
  • a vonaton persze úgy fűtöttek, hogy minden ajtó ablak nyitva, hogy nehogy rosszul legyen valaki.
Egy dolgot hiányoltunk csak, hogy Újpesten az állomáson egy szóval nem említették, hogy kedves utasaink, aki még ma be akar érni dolgozni, az inkább szálljon le és menjen villamossal, mert az gyorsabb.

1 megjegyzés:

  1. Amikor tegnap mentem haza a munkából, le volt zárva a metro egy része, mert kiderült, hogy tűz volt a metroban a Deák térnél.
    De szerencsére azon gondolkodtam, hogy jó, hogy ismerek egérutat, és milyen jó, hogy nem haza mentem egyenesen, mert arra nem tudok egérutat, csak arra amerre utam vitt. Suliba. XD

    VálaszTörlés