2011. január 19., szerda

én a hős!

Elvágtam az ujjam, és sikerült nem elájulnom, amikor láttam, hogy hogy vérzik!!!


Tudom, mimóza vagyok:)


De mivel már ismerem magam, így tudtam, hogy hogyan tudom elkerülni azt, hogy eldőljek mint egy fadarab, és ezen óvintézkedéseket megtettem, például azt, hogy miután kimostam a sebet, megmostam az arcom is, lefeküdtem magamtól, hogy kicsit magamhoz térjek.


Mondjuk a seb fog még fájni, és nincs is olyan jó helyen, szóval biztos, hogy útban is lesz, dehát ez van.

2 megjegyzés:

  1. Két rendőr találkozik. Az egyik mondja, hogy meghalt a felessége. A másik megkérdezte, hogy hogy halt meg szegény? Az egyik mondja, hogy hát elvágta az ujját, én meg lelőttem, hogy ne szenvedjen szegény...

    Csak gondoltam elmondom, hogy tudd, milyen jól jártál.:D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. január 20. 0:04

    [bluemoon](#11098121) ó köszi:)

    VálaszTörlés