2011. január 11., kedd

Sír a hegedű s vele sírok én is

Van ez a bejegyzés H.K-nál. Szerintem csodaszép a kép és a zene is, miközben hallgatom ez jut eszembe:


Sír a hegedű s vele sírok én is.


Közben azért nem is, de szerintem mind a kép, mind a zene nagyon hatásos, és egyszerűen nem bírom megállni, hogy ne osszam meg én is.


Van ehhez a zenéhez klip is? Szerintem egy igazán jó klipet lehetne hozzá készíteni.


Ha valaki nem tudná ki az az Alexander Rybak, annak elárulom, hogy két éve ő nyerte az Eurovíziós dalfesztivált. És még írhatnék róla, de nem akarok, mert azért ennek az egész bejegyzésnek mégis csak ez a lényege: H.K. bejegyzése.


Addig is, amíg H.K-nál ez nem elérhető hallgasd meg itt vagy itt, ami hangosabb


 

2 megjegyzés:

  1. Sajnos H.K. eltűnt az éterből...
    Reméljük önszántából :) és viszont olvashatjuk.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. január 24. 23:36

    [Prizma](#11098580): hát remélem én is, hogy hamarosan újra elérhető lesz.

    VálaszTörlés