2011. január 15., szombat

meséltem már?

Az egyetem alatt jártam állásbörzékre (gondolom micsoda meglepetés lehet ez mindenki számára:D) és ott sikeresen beszereztem pár élményt. A két legérdekesebb:


1. Eddig azt hittem, hogy ezen a szakon mindenki nagymellű titkárnő alkat, mert mi olyat keresünk. Erre csak annyit tudtam mondani, hogy nem, a csoport fele fiú...


2. A válasz arra, hogy keresnek-e olyan végzettségűt, mint az enyém is, az volt, hogy mi közgazdászokat keresünk mert ugye a közgazdász vagy pénzügyes vagy számviteles. Erre a kedves HR-est felsötétítettem, hogy én is az vagyok és ez a szak közgazdász szak, csak hogy azért ha már közgazdász karra megy toborozni, akkor képbe legyen.


Azért azt megjegyezném, hogy elég sok cégnél, többek közt ott ahol most én dolgozom nem is alkalmaznak olyan szakembert, mint aminek tanultam, és ez látszik is, én sem dolgozom a szakmámban.


Egyébként sejti valaki, hogy mi lehet a végzettségem?:)

9 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1112262011. január 15. 22:24

    Gőzöm sincs - éppen ezért akár el is árulhatnád.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_751182011. január 15. 23:29

    ezek szerint vmi gazdasági asszisztens, vagy vezetés és szervezés

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332011. január 15. 23:34

    [defalla](#11089533): azt még meggondolom:)
    [tamás](#11089667): nem, egyik sem, de nem úgy értsd, hogy bent látszik, hanem a cégen.

    VálaszTörlés
  4. a 2. pont rejti a választ: közgazdász :P

    Na ezen belül lehet még
    gazdálkodástudományi karon:
    gazdálkodás és menedzsment, kereskedelem és marketing, nemzetközi gazdálkodás,
    pénzügy és számvitel,
    turizmus és vendéglátás

    közgazdaságtudományi karon: alkalmazott közgazdaságtan, gazdaságelemzés,
    közszolgálati és emberi erőforrás

    Mesterképzésben specializálódni lehet:
    biztosítási és pénzügyi matematikára
    gazdasági - matematikai elemző szakokra,
    közgazdasági elemzőnek, közgazdálkodás és közpolitika elemző,
    pénzügyi elemző.

    Hát, szabad a gazda...

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1355332011. január 16. 0:56

    [bluemoon](#11089833): valójában én ebből kettő is vagyok, csak amikor én tanultam, akkor nem voltak még párosítva így, szóval egyiket sem fedem le teljesen:) Az egyik az alapszakom (főiskolai) a másik pedig az egyetemi szakom.

    VálaszTörlés
  6. Hát akkor legyen matematikai elemző, meg nemzetközi gazdálkodás!

    ( de mi a csuda lehet az a közpolitika elemző?)

    VálaszTörlés
  7. Ismeretlen_1355332011. január 16. 20:56

    [bluemoon](#11091292): nem, egyik sem:)Szerintem az lehet régebbi nevén politológus, nem?

    VálaszTörlés
  8. Hopp, egy hitehagyott kolléga...
    Érdekelne a véleményed:
    http://kaleidoscope.blog.hu/2011/01/13/jovojosda

    VálaszTörlés
  9. Ismeretlen_1355332011. január 18. 23:13

    [bluemoon](#11091292): egyébként G-karos voltam.

    VálaszTörlés