2011. január 12., szerda

hajkorona sztorik

Ma a metrón láttam valakit, akinek annyi zselé volt a haján, hogy úgy nézett ki, mintha egy adag szar lenne a feje tetején, amin már valaki elcsúszott...


Mondjuk neki ott volt a legsűrűbb a haja, ahol nekem a legritkább, szóval nekem tutkó nem lesz olyan frizurám:)


Egyébként ha már itt tartunk ma a boltban magázódott velem az eladó, az előttem lévőkkel meg tegeződött, ami még nem is zavarna különösebben, de ugyanez az eladó, amikor legutóbb a párommal voltunk ott, akkor tegeződött velünk, most meg, hogy csak egyedül voltam magázódott:(


És még nem is meséltem a nőről, aki az aluljáróban a kocsmából kijőve 50 méter alatt 3szor adta ki magából a kocsmában magához vett dolgokat, ebből egyiket az aluljáró közepén...


 

2 megjegyzés:

  1. Látom, veled is esnek meg metros sztorik rendesek. Teccik, majd még, ha lesz szeretnék olvasni még! :)

    VálaszTörlés