2011. január 18., kedd

találd ki!

Rájöttem, hogy kedvenc előadóimtól szinte alig raktam be számot a blogra, na most sem fogok:), helyette azonban beteszek egy dalszöveg részletet, és kíváncsian várom, hogy rájön e valaki arra, hogy mely dalnak a szövege ez, illetve, hogy ki az előadó.


Az ígéret földje közel van hozzád
Az eső eláll, az ég kék
Kéz a kézben túl tudjuk élni
Harcolunk egy jobb életért



Ez egy új generáció
Utálat és csalódottság nélkül
Az ígéret földje, az ígéret népe
Fájdalom nélkül, elnyomás nélkül



A Föld a mi otthonunk
Az elmezavar az űrben elveszett
Az álmok egy világa amin osztozunk
Ahol a becsületesség benne van a levegőben.


 


Gondolom arra abból, hogy rímek nincsenek a szövegben rájöttetek habár ki tudja, lehet éppen magyar dal is rím nélküli, hogy ez egy idegen nyelvről lefordított szöveg, és nem műfordító csinálta, mert akkor nem csak az eredetiben találnánk rímeket.:)


Na szóval hajrá:) Szerintem ez nem is olyan könnyű így, még akkor sem ha esetleg a számot már számtalanszor meghallgattátok:)

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1674882011. január 18. 5:33

    TOGETHER - DJ BOBO
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. január 18. 8:01

    [Daama](#11094168) ááá, azt hittem ennél lassabban jön a helyes megfejtés:) igen az:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332011. január 18. 23:15

    [Daama](#11094168): na szóval tárgyaljuk csak ki, hogy hajnali fél ötkor hogy lehetsz ennyire képben?:)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1674882011. január 20. 21:17

    Tudod, aszongyák kora reggel jobban fog az agy.
    Mondjuk nem tudom, hogy így van-e, de én a középiskola óta hajnalban tanulok.

    Szóval 6:02 után már nem biztos, hogy megoldottam volna. :-)))))

    VálaszTörlés