2011. június 30., csütörtök

blogot olvasni

Jó, mert érdekes, izgalmas, különleges dolgokat tudhatsz meg, beleshetsz mások életébe, és kicsit azt is érezheted, hogy része vagy életüknek.


Rossz, mert azt hiszed ismered azokat az embereket, akiket olvasol, és így feltennél neki egy csomó kérdést, de mivel ténylegesen nem ismered, így mégsem teszed.


Rossz, mert amikor valaki abbahagyja a blogolást, az eltűnik, elkopik az életedből, és nem hallasz, tudsz utána semmit sem róla, és nincs is módod ezen változtatni, mert még ha netán tudod is, hogy ki van a blog mögött, ha nem ismered, akkor úgy sem keresed meg érdeklődve afelől, hogy mi van vele mostanság.


Néha azt hiszem, hogy azért mert engem érdekel a másik élete, az azt jelenti, hogy őt is az enyém, de nem, vagy nem feltétlen.


Jó, mert mindig van valami újdonság, amit fel tudsz fedezni, viszont ezek általában csak infó töredékek, és nem biztos, hogy úgy fogod érteni azt, ha egyáltalán érteni fogod, mint az, aki írta. Ugyanakkor szabadjára eresztheted a képzeleted.


Jó mert sok különböző módon gondolkodó embert találhatsz, és tágíthatod határaid.


 

5 megjegyzés:

  1. Én régen már tettem olyat, hogy egy eltűnt blog gazdáját megtaláltam iwiw-en és ráírtam, hogy bocs, de úgy szerettelek olvasni, mi van veled? És kértem, ha újra kezdené legyen szíves linket küldeni. És tényleg küldött! :D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1781152011. június 30. 11:33

    "Jó, mert mindig van valami újdonság, amit fel tudsz fedezni, viszont ezek általában csak infó töredékek, és nem biztos, hogy úgy fogod érteni azt, ha egyáltalán érteni fogod, mint az, aki írta."
    Nem biztos, hogy érteni akarom az énblogokat. Ahogy az emberek többségét sem akarom megérteni, "csupán" elfogadom őket. Akit viszont érteni is akarok, ismerni is, annak írok levelet. Próbálok vele személyes kontaktust teremteni.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332011. június 30. 21:52

    Tudjátok nekem az a tapasztalatom, hogy nagyjából minden második ember, vagy még annyi se válaszol, vagy veszi fel a fonalat, ha én írok neki. Ez most lehet kicsit úgy hangzik, hogy én írok fűnek fának, de nem, alig írtam valakinek, így lehet csak én választottam bele, azért lett ilyen a statisztikám.

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1781152011. június 30. 22:05

    Akkor nekem eddig szerencsém volt.

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_846162011. július 1. 11:42

    Nekem is. Nincs olyan tapasztalatom, hogy bárki ne írt volna vissza. (Velem kapcsolatban meg neked sincs! :D )

    VálaszTörlés