2011. június 14., kedd

friss vagyok

Nem is értem miért érzem ma magam kissé zizinek, amikor vasárnap este miután végignéztem a forma1-et, a szünet alatt még mic-t is sütöttünk, megnéztem az Édes november című filmet, ami eleve fél kettő után ért véget, és nem volt annyira vidám, a happy end is elmaradt, így még kellett valami levezető, ami olyan kései órán már nehézkes, így sikerült egy Trianonról szóló beszélgetést néznem még kettőig, mert az aztán olyan vidám téma... És tegnap este is a Büszkeség és balítéletet néztem éjjel egyig, mert ugye akkor lett vége. Aztán ugye aludtam olyan 5 órát, így frissen és üdén ébredtem, és mentem dolgozni.
Mondjuk tegnap este nem voltam álmos, vicces, hogy elég egy alkalom is, hogy eltolódjon a bioritmusom.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése