2011. június 27., hétfő

magyar posta

Az, hogyha a postaládámba dobnak olyan levelet, amely nem nekem szól, és az adott név nincs is kint a postaládán, és én azt visszaküldetem a postára, majd két nap múlva újra bedobják, az azt jelenti, hogy habár nem nekem szól a levél, de a posta azt szeretné, hogy én azt azért mégiscsak olvassam el? Vagy azt, hogy nincs benne a postás kézbesítő munkakörében, hogy gondolkoni tudni kell?


Nagyon szívesen elolvasom a mások levelét, ha ezt tőlem írásban kéri a posta, de ellenkező esetben talán odafigyelhetnének, hogy ha két éve elköltözött valaki, akkor annak a leveleit talán már nem kellene a postaládámba dobni.


Vagy csak nekem túl magasak az elvárásaim a postával kapcsolatosan?

5 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_751182011. június 28. 4:42

    Ha a levél arra a címre szólt, akkor oda küldik.
    Kézbesítés címzés alapján.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. június 28. 9:23

    [tamás](#11430282): az rendben van, hogy egyszer bedobják, de ne kézbesítsék újra, meg újra, ha én visszaadom, hogy téves.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_175322011. június 28. 12:04

    szerintem simán dobd ki a szemétbe.
    ha az, akinek szól, nem izgatja magát, hogy tudassa az új címét, akkor te se izgasd magad.

    VálaszTörlés
  4. én visszaküldtem önköltségen a feladónak, hogy többet ne küldjön levelet...erre megint kaptam...:S

    nem csak a posta a balfasz, amúgy nekem is visszadobálták, hiába raktam ki. elolvasni meg csak nem fogom...

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1355332011. június 29. 1:27

    [interdimenzionalis](#11430541): hát most rossz passzban kapott el a levél, másrészt meg tényleg ki szoktam dobni, csak így nem fogy el soha. Ezt most azért is tettem vissza, mert nem a szokásos helyről jött. A szokásos levéllel kapcsolatban amúgy szóltam már a régi tulajnak, ő meg volt bent intézkedni, de a levelek fele még mindig hozzám jön. Olyan szerencsétlenek a szolgáltatónál, hogy az egyik levelet ide,a másikat oda küldik!
    [meztelencsiga](#11431213): nem akarlak elkeseríteni, de nekem volt olyan is, hogy a boríték már szinte szétszakadt, a feladó mégis visszaküldte, egészen addig, amíg be nem mentem és a panaszkönyvbe be nem írtam, hogy ezt már zaklatásnak veszem. Érdekes egyből utánajártak, és kiderült, hogy az a levél már rég nem aktuális, és intézkedett is a volt lakó, ez csak a rendszerben ragadt.
    Én se olvasom el, úgy vagyok vele, jobb, ha nem tudom:)
    Amúgy én már lassan két éve lakom itt, és még mindig érkezik levél a régi lakó nevére, de ennyi idő után én már nem írogatok a régi lakóknak, hogy megint jött, megint jött.

    VálaszTörlés