2011. június 16., csütörtök

holdfogyatkozás

Ma ugye, mint azt tudjuk, teljes holdfogyatkozás van, amit én szerettem volna megnézni, csak az az aprócska problémám van, hogy nem találom sehol a hold helyét, jó volna, ha meg lenne világítva, hogy na amúgy itt kéne látnod a holdat, de most pont nincs itt. Egy nagy felírat, hogy ez itt a hold helye, de sebaj, majd amikor előbukkan, akkor megnézem, hogy hol nem láttam előtte. Amúgy a napfogyatkozás látványosabb volt, mert az legalább nappal volt, és észrevettük, hogy sötét lett, de ha amúgyis sötét van, akkor nehezebb felfedezni, hogy még sötétebb van, és mivel nem világít semmi, így nem látszik, hogy nem világít, vagyis látszik, hisz nem látszik. Olvastam, hogy lehet majd látni az űrállomást is, csak azt nem tudom, hogy majd hogy, ha a Holdat sem találom, hogy fogom majd megtalálni azt a Holdhoz képest pici űrállomást!


Friss: egyébként most, hogy már megjelent a Hold, rájöttem, hogy nem csoda, hogy nem láttam, mert nem is jó helyen nem láttam, ugyanis rossz helyen kerestem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése