2011. június 25., szombat

The golden age








Gondolom csak én vagyok az egyetlen, akinek idő kellett hozzá, hogy megtudja, hogy a fesztivál reklámjában szereplő dalnak mi a címe és ki az előadója. Én rendszerint még azoknak a számoknak is elfelejtem vagy eleve nem is tudom, hogy ki az előadója, és mi a szám címe, amiket gyakran meghallgatok, és szeretek is. Ez is egy olyan szám, amit hallani már többször hallottam, az biztos, de fogalmam sem volt, hogy ki az előadója. Azért rendszerint előbb vagy utóbb, de sikerül rátalálnom a számra a neten.

3 megjegyzés:

  1. Én meg például már egy éve kedvencelem ezt a számot, erre tegnap tudtam meg, hogy a Heineken reklámnak is ez a zenéje :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. június 25. 21:12

    [redblek](#11427346): tényleg? na majd odafigyelek, ha legközelebb látom a reklámot.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332011. június 25. 21:26

    Mellesleg ennek a klipnek a végére is az van írva, hogy Heineken:)

    VálaszTörlés