2011. június 9., csütörtök

Szivatás

Most délután a Deákon a két metró közötti átjáróban az egyik mozgólépcső nem működött, így a lefelé menőknek gyalogolnia kellett, amit olyan viccesnek találtam, hogy alig bírtam ki, hogy hangosan fel ne nevessek, szerintem így is feltűnően vidáman érkeztem fel. Persze mondjuk nekem nem kellett lépkedni az álló mozgólépcsőn. De olyan vicces, ahogy a tömeg egyszerre hullámzik le fel, mert egyszerre lépnek egy következő lépcsőfokra.


Ami közben eszembe jutott az, hogy olyan vicces lenne, ha egyik nap az egyik oldalt csak felfelé a másik oldalt csak lefelé mennének a mozgólépcsők a hármas metrónál, mennyi ember lepődne meg. Még kandikamerának is jó volna:)

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1129492011. június 9. 22:09

    Ma a Deákon, az M3-tól az M2-höz levezető mozgólépcsőn az előttem álló kb 50-es hölgynek szóltam, hogy kivan kötődve a szandálja (hosszú) fűzője. "tudja", válaszolta a válla fölött. Rendben, mondtam, csak szóltam, mert rálóg a felette lévő lépcsőfokra és be ne akadjon a mozgólépcsőbe.
    Ezt már amilyan, "mit akar ez a picsa" orr-rándítással intézte el.
    Néhány másodperc múlva kb. 165 cm és 70-75 kg. zsákként eldőlve arccal landolt a padlón.

    Bingó!
    Kitalátad. a cipőfűző beakadt a mozgólépcsőbe.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. június 9. 22:19

    [Taxina](#11399762): :D pedig te mindent megtettél:) Lehet ezért volt leállítva a mozgólépcső?

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1112262011. június 12. 8:14

    Baj az, ha a hsz után én a politikára asszociáltam?

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332011. június 12. 12:07

    [defalla](#11403234): mi az a hsz?

    VálaszTörlés