2011. május 21., szombat

#767

Az nagyon gáz, hogy én eddig azt gondoltam, hogy a Twist in my Sobriety című dalt egy férfi énekli? Mert ha csak hallgatom, tisztára olyan, legalábbis az én bot fülemnek.

Hallottam már azt a nevet is, hogy Tanita Tikaram, de ő nekem csak egy vicces nevű valaki volt, akinek a nevét mindig viccelődve emlegették, és egyáltalán nem kötöttem össze ezzel a dallal.

Szóval egészen ma reggelig én azt hittem, hogy egy férfi énekli, mi ma reggel a tv-ből meg nem tudtam, hogy de nem is, mert Tanita Tikaram énekli, és ráadásul ő egy nő. Mondjuk számomra még mindig fura, hogy hogy jön ki ilyen mély hang egy olyan babaarcú nőből:








Pedig igen régóta, és elég jól ismerem ezt a dalt, csak szerintem még a klipjét soha nem láttam, mindig csak rádióba hallottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése