2011. május 28., szombat

#775

Azt mondták tegnap, hogy ma rossz idő lesz, és én meg hittem nekik, ezért reggel hosszú nadrágban indultam neki. Aztán már fél kilenckor hőség volt, rajtam kívül gyakorlatilag mindenki rövidnadrágban, az égen pedig csak egy két bárányfelhő lehet látni. Szóval nem mintha különösebben hiányozna a rossz idő, de az előrejelzésnek ezek szerint most sem lehet hinni. Nehéz szakma időjárásjósnak lenni, de azért ki gondolná, hogy ennyire nem megy az előrejelzés, pedig régebben jobban beletrafáltak.

Gondolom persze nem mindegy, hogy hol nézünk utána. Van megbízható előrejelzőtök? A térd, fej meg ilyesmi nem ér, olyan kell, amit én is tudok használni! A rádió, amit napközben hallgatunk például csak annyira vállalkozik, hogy megmondja abban a pillanatban éppen milyen idő van, de azzal sokra nem megyek, mert azt én is látom, ha kinézek az ablakon.

2 megjegyzés:

  1. Pedig délután háromtól valóban rossz idő volt! :( Esett az eső...eláztunk a szabadtéri komolyzenei koncerten. pfff.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. május 29. 9:41

    [Raven](#11373631): Végülis estére a Wolf Kati s Vastag Tamás koncertre ide is ideért az eső.

    VálaszTörlés