2011. május 14., szombat

Dalfesztivál: Feel your heart beat!

A második elődöntő tovább jutóival egy kicsit lemaradtam, mármint ami az ide való kiírását illeti. Csütörtökön már olyan fáradt voltam, hogy nem volt energiám ide bármit is írni, tegnap dettó, így maradt mára. Szóval a továbbjutók most amolyan ráhangolók is lehetnek a ma esti döntőre, ahol egyébként Kati az ötödik lesz.


Akik pedig csütörtökön továbbjutottak: Észtország, Románia, Moldova, Írország, Bosznia-Hercegovina, Dánia, Ausztria, Ukrajna, Szlovénia és Svédország.


Szerintem az írek akár a végső győzelemre is esélyesek, olyanok voltak, mint két kis enegriabomba, akiket felhúztak és nem lehet lelőni se őket:)


Update: Az idei nyertes dal: Ell&Nikki - Running scared

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1674882011. május 15. 9:12

    Nagyon nem tetszett a nyertes dal. De hát ízlések és pofonok....

    Nekem az olaszok dala tetszett a legjobban.

    Wolf Kati pedig sokkal jobb volt, mint ahol végzett. És ezt minden elfogultság nélkül mondom (írom). :-)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. május 15. 11:19

    [Daama](#11337416) az olaszok másodikok lettek, de az nekem pl nem tetszett. Igazából Kati végezhetett volna legalább olyan jól, mint az ír, vagy a svéd.

    VálaszTörlés