2011. május 31., kedd

humor morzsák

Kis kárpótlás a szótlanságért cserébe:


.         Magyarországon azért ilyen lassú a vasúti közlekedés, mert meg kell őriznünk a nagy ország látszatát!

.         A nők többnyire tudják, mit akarnak. De nem mindig tudják, mikor akarják.

.         Az őrült abban különbözik a többi embertől, hogy csak egy rögeszméje van, míg a többinek egy egész rakás.

.         A siker titka az őszinteség, ha már ezt is színlelni tudod, befutottál.

.         A legjobb barátom és én olyanok vagyunk, mint két testvér - Káin és Ábel.

.         Valahol a lelke mélyén minden ember jó. Csak sajnos vannak nagyon mélylelkű emberek.

.         Viszontszerelem az, ha te szeretsz engem, én viszont mást.

.         A feleség olyan, mint a monokli. Elegáns viselet, de nélküle jobban lát az ember.

.           A lehetőség mindig nagyobb, mikor eltűnik, mint amikor érkezik.

.      Hol tanulták meg az anyukák mindazokat a dolgokat, amiktől úgy féltik a lányaikat?

.      Megfogadtam, hogy nem zabálok és nem vedelek, és tizennégy nap alatt leadtam két hetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése