2011. május 26., csütörtök

hát nekem sem kell a szomszédhoz fordulni, hogy beégessem saját magam

Az olyan ciki, amikor az ember összetéveszt valakit valakivel, és rossz embernek kezd el magyarázni, aki feltehetően azt gondolja közben, hogy hát ez sem normális, miket hord itt össze. Hát ma én is jártam így, ráadásul akinek elkezdtem beszélni az nem egy idegen volt. Nem tudom eldönteni, hogy ez még kellemetlenebbé teszi a szitut vagy sem, habár ebből így könnyebb volt kihátrálni, mert volt más közös témánk, és váltottunk, és akár az is lehet, hogy csak gondolkodóba esett, hogy miről is beszéltem, mert mivel egy ebédkihordó futár üzenetét adtam át, így még akár azt is hihette, hogy egy olyan emberről beszéltem, aki már neki is hozott ki kaját. Nagyon ügyesen céget nem említettem. A ciki csak az, hogy nekem az egész, hogy mellétrafáltam csak azután esett le, hogy elköszöntünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése