2013. május 24., péntek

biztos, hogy nem ma van április 1-je?

Ma annyi furcsa embert láttam délután, hogy felmerült bennem a kérdés, hogy biztos nem bolondok napja van? 

Egy srác úgy jött ki a reptéren az érkező utasokkal, hogy egy inkább női otthonkának, esetleg kórházi ruhának nézet ki, kicsit áttetsző, mert látni lehetett a fekete boxerét is. Nem tudtam eldönteni, hogy lett valami a ruhájával, vagy valami fogadás volt a háttérben, mert nem egyedül jött, nem tűnt bolondnak sem:)

Aztán a buszon a szigeten amikor leültem észrevettem, hogy velem szembe két nem is tudom minek nevezzem stílusú fiú ült, az egyiken mindenféle tetkó, a karján tigrisfoltok voltak pl, a haja olyan hosszú borzolt, néhány piercing volt az arcán, a másiknak a feje teteje tarkopaszra volt nyírva, oldalt viszont egy-egy pamacs, és hátul meg hosszú haj, neki is pár piercing, mind a kettő feketében. Aztán mikor leszáltak a mellettem lévő fiatal srácok meg is jegyezték, hogy szörnyen néztek ki:)

Aztán hazafelé sétálva pedig láttam egy motorost, aki egy nagymotorosnak volt beöltözve, de valójában egy robogóféleséggel közlekedett, amire rá volt erősítve valami zajláda is, és hangosan hallgatta a zenét, hát, érdekes volt. Sállal a nyakában, napszemüvegben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése