2013. május 1., szerda

május elseje margójára

Jártam kint a Duna-parton itt helyben, és láttam néhány turistát, köztük kettő tuti meleg volt, mert hetero pasik nem ülnek egymás lába közt félmeztelen:D 
Vajon otthon is így viselkednek, vagy csak itt?
Egyébként nem abból gondoltam, hogy külföldiek, mert látszott rajtuk, hogy meleg, hanem mert hallottam, hogy angolul társalog a csapat. 

Amúgy egész végig egy dal járt a fejemben, de mire hazaértem, hogy megnézzem, mi is az pontosan, már elfeledtem:)

8 megjegyzés:

  1. Látod Io, érdemes kimozdulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De azért megvártam, amíg már hűvösebb volt:)

      Törlés
  2. Ne légy előítéletes! Miért ne ülhetnének? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, begyepesedett gondolkodásmódom van:D
      Üdv itthon, meddig maradsz?

      Törlés
  3. :-D Tervezni másfél hétre terveztem, aztán majd meglátom, hogy a gonosz csúf törpe megint elrontja vagy sem.

    VálaszTörlés
  4. Hehe, nem, egyáltalán ez a szám létezett már akkor amikor ez a bejegyzés született? De ha akkor nem emlékeztem mi járt a fejemben, így másfél év távlatából már pláne nem fogok rájönni:D Viszont nekem teccik ez a klip:)

    VálaszTörlés
  5. Hupika, azt hittem 2014. május :D Nekem is tetszik, meg olyan hangulatos a zene :D Táncra perdül tőle a lábam

    VálaszTörlés