2013. május 20., hétfő

díjazott

Egyből két helyről is megkaptam ezt a díjat. Elsőnek TR-től, aztán egy napra rá sefitől.

 

Szabályok:

1. említsd meg, kitől kaptad a díjat

2. sorolj fel 4 blogot (200-nál kevesebb olvasóval, akiknek továbbküldöd)

3. hagyj egy-egy kommentet a kiválasztott blogokon a díjazásról 

Ami azt illeti nem olyan könnyű kiválasztani 4 blogot, akinek tovább adjam főleg ha úgy szeretném, hogy olyan embernek adjam tovább, aki most még nem kapott ilyet, és még blogol is,  és nincs kétszáz olvasója, mondjuk a végén kicsit vacilláltam is:)
A négy kiválasztott blog:

-miki rivers
-létező
-peti

P.S: ha nem kaptam volna sefitől is, akkor ő kapott volna tőlem, és remélem azért mert kétszer kaptam nekem nem 8 helyre kell tovább adni, habár azt is sikerülne összehozni:)

1 megjegyzés: