2009. december 20., vasárnap

A heregnő és a béka

Bizony, ma láttam a fent említett mesét:), premier előtti vetítés volt, ha jól tudom.


Nekem tettszett, olyan, amilyennek egy Disney mesét elképzelünk. Szerintem megéri megnézni. Gondolom azt már mindenki tudja, hogy ez a mese újra kézzel rajzolt rajzfilm, mely mellesleg tényleg szépen meg lett rajzolva.


Igazából nem szeretném megírni miről szól, mert nem akarom lelőni a poént, de gondolom mindenki ismeri azt a történetet, amikor a királylány megcsókolja a békát és abból egy dali herceg válik, na ez nem az a történet, habár a címéből erre lehet következtetni. Van benne jó és rossz, van benne szeleburdi szöszi, és van dolgos rendes hétköznapi lány, van benne arisztokrata, és szegény ember, minden ami egy meséhez kell. És természetesen humor és dal is, ami nélkül szinte már elképzelhetetlen egy Disney produkció. A jó természetesen elnyeri méltó jutalmát, és a rossz a neki járó büntetést. A történetből ezúttal is lehet okulni, az én olvasatomban például azt, hogy néha jobb a szívünkre hallgatni, mint az eszünkre, ahhoz, hogy az igazi boldogságot megtalálhassuk.


New Orleansban játszódik, szóval még a hideg télről is megfeledkezünk miközben nézzük:)


Ui: holnap is megyünk moziba, csak előttem még titok, hogy mit fogunk megnézni, mint ahogy a mai is az volt. Csak akkor tudtam meg, hogy mit nézünk, amikor már elkezdődött a film.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése