2009. december 4., péntek

hogy mit láttam!

Ma a metrón láttam, amint egy anyuka szoptatja a gyemekét, nem mondom, hogy túl feltünő lett volna, vagy hogy sokminden látszott volna, de annyi igen, hogy aki odanéz annak egyértelmű legyen, hogy mi történik ott éppen. Azt sem mondanám, hogy ezen megbotránkoztam volna, de az igaz, hogy meglepett a dolog, nem vagyok hozzászokva eféle látványossághoz:) egy metrón.


Kíváncsi lennék, hogy mások észrevették-e ezt, és ha igen, akkor mit szóltak hozzá? Az biztos, hogy senki nem szólt rá ezért, pedig elég sokan voltak a szerelvényen, de nem annyian, hogy az előtte tömött sorokban álló emberek eltakarják. Tömött sorok egyébként sem voltak:)


Arra is kívácsi lennék, hogy Ti akik olvassátok ezt, mit gondoltok az ilyesmiről?

1 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062009. december 4. 20:32

    Sztem ez természetes dolog! Az jobb lett volna ha a gyerek végigordítja az utat, mert éhes?! De az emberek ebben igazán megosztottak volt már ilyesiről szó TV-ben is emlékszem! :)

    VálaszTörlés