2009. december 8., kedd

mondom a magamét

Belenéztem ebbe a stand up comedy típusú vetélkedőbe az mtv. Voltak benne jópofák, akiken tudtam nevetni, és eszembe jutott, hogy akár Thia te is indulhatnál rajta, szerintem simán nyernél, amilyen szöveged van:)


Egyébként a műsoron látszik, hogy az mtv csinálja a műsort, valahogy kevésbé pörgős és csillogó, mint amilyen a kereskedelmi csatornákon szokott lenni egy egy hasonló vetélkedő. Nem tudom feltétlenül megmondani, hogy miért nem sikerül olyan műsort alkotnia az mtvnek, mint a kereskedelmi csatornáknak. Ugyanezt érzem ha bemegyek egy coop boltba, az valahogy más, mint ha mondjuk egy pennybe megyek be, az valahogy csillogóbbnak tűnik, még akkor is, ha ugyanolyan a polcrendszer.


Lehet a fénytechnika a különbség, a megvilágítás?

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162009. december 9. 22:07

    Én is néztem. Nem szeretnék beképzeltnek tűnni, de nekem nem tűntek viccesnek. Volt egy-két jó poén, de én többet vártam. A csaj annyira izgult, hogy én inkább attól féltem, hgoy bele fog sülni, így nem is annyira tudtam élvezni az előadását. :))) Szerintem ez egy nagyon nehéz műfaj, és azon gondolkodtam közben, hogyha nekem elmondani kellene az írásaimat, vajon mennyire lenne vicces, mint így olvasva. Ezt nem tudom. Néha meg nem is vagyok vicces. :(

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. december 9. 22:33

    hát én is csak azt mondtam, hogy voltak benne jópofák:) volt olyan is akinél elkapcsoltam:) A csaj le is fagyott, volt olyan, hogy csak gondolkodott, és nem is beszélt. Hát írva sokkal jobb vagy mint ők szóban, az biztos:)

    VálaszTörlés