2009. december 1., kedd

ülő munka

Nem tudom ki hogy van vele, de egy ideje már kezdem azt érezni, hogy túl sokat ülők, hiszen irodai ülő munkát végzek, szóval ez nem csoda mondjuk, de kezd unalmassá válni számomra a folyamatos üldögélés, arról nem is beszélve, hogy fáj tőle a fenekem:) Egyébként az a rossz, hogy nem nagyon tudok álldogálni munka közben, és járkálni, mert nincs nagyon miért. Nem tudom más hogy oldja ezt meg, de én úgy, hogy össze vissza ficánkolok a székemen egész nap, és ha már végkép nem bírom, akkor felállok, és mozgok egy kicsit.


 


Most teljesen más téma: mi ez az újítás a bejegyzéskészítőben? Mostmár nincsenek címkék, vagy csak én nem találom? Ja meg is találtam, most az alján van. Na de mi az a trackback urlek? Lehet valamit el kéne valahol olvassak?


 


Ui: mondjuk az is izgalmas, ahogy kilépek belőle.:)

3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062009. december 2. 20:36

    http://hengerfejtomites.freeblog.hu/archives/2009/11/06/Ujfreeblog_ujbeta_ujminden/ nézd meg ezt a vidit bemutat rajta elég sok mindent! Egyébként nekem nagyon tetszik ez az újjítás :D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. december 2. 22:32

    igen, közben én is megtaláltam ezt és már nézésébe is belekezdtem. Csak nincs hozzá túl sok türelmem. Azt meg láttam nálad, hogy írtad, hogy neked tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332009. december 2. 22:43

    Tudtam meg új dolgokat már, pedig még végig sem néztem:)

    VálaszTörlés