2009. december 10., csütörtök

#84

Miért gondolják azt egyesek, hogy sikerül olyan félinformációkkal megnyugtatni az embereket, amiből tulajdonképpen semmi igazán biztos nem hangzik el?

Ez akkor is zavaró, ha a tévébe hall ilyet az ember, de akkor még jobban, ha élőbe hallasz ilyet, mert az valahogy közvetlenebb, úgy érzed, hogy jobban érint téged is.

Hát szóval amiért ez eszembe jutott az az, mert ma ilyen információkkal szolgáltak számomra, igazából sok újdonságot nem hallottam, és igazi válaszokat sem kaptam, tulajdonképpen ugyanolyan ködösen elmondták nekem azt, amit eddig is tudtam már pletykákból, és annál szinte semmivel sem többet. Ez kb olyan, mint a nesze semmi fogd meg jól. Mindez a munkámhoz kapcsolódik. Szóval mostmár sokkal könnyebb ám így dolgozni:), hiszen előrébb egy dekát nem jutottam.

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1355332009. december 11. 0:14

    azt hiszem egyre jobban idegesít a munka, jó lesz már szabira menni

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1318062009. december 12. 12:30

    Egyébként te mit is dolgozol? :)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332009. december 12. 13:59

    irodában dolgozom, aktatologató típusú munkát végzek, csak már számítógépen.:)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1318062009. december 12. 14:04

    ééértem! akkor hajrá SZABADSÁG!! :D

    VálaszTörlés