2009. december 19., szombat

döntő

A mai csillag születik a döntő. Most nem csak azok szerepelnek,akik még versenyben vannak. Mondhatni szerencse, ugyanis valahogy annyira izgulnak a versenyzők, hogy nem minden produkció sikerül olyan jól, valahogy a versenyen kívüliek profibb előadásokat produkálnak.


Talán Szabi produkciója volt a legprofibb, rajta nem látszott, hogy izgul, igaz Andrén sem nagyon, vagyis én nem láttam, de a zsűri már kicsit kritikusabb volt. Robit hozta a formáját. István izgulása mutatkozott meg a legjobban, szegény megakadt a szövegben, és akkor szerintem mindenki neki kezdett drukkolni, hogy gyorsan folytassa, így számomra ő lett a legszimpatikusabb versenyző.


Igazából nem tudom, hogy kit látnék a legszívesebben győztesként, valójában szinte mindegy, hogy István, Szabi vagy André nyer.


Toldat: Hihetetlen produkciót adtak elő Andréék, nagyon hatásos volt, lenyűgöző. Ahogy ott énekelt, és közben a háttérben láttuk, amint a homokrajzok átalakulnak Czakó Ferenc jóvoltából egy tökéletes összhangot alkotó együttes jött létre. Nálam ők nyertek:)


Egyébként ha én alkotnék homokból képet, az valószínű absztrakt lenne, mindenki azt képzelhetne bele, amit akar, mondjuk nem biztos, hogy bárki is rájönne, hogy eredetileg mi akart az lenni:), hát szerencsére vannak nálam ügyesebbek is:)


Újabb: István és Keresztes Ildikó duettje is nagyon jól sikerült, egy klasszikus és jól ismert számmal.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062009. december 20. 13:03

    Tabáni nyert!! JEEE :D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. december 20. 21:02

    Igen, összességében szerintem meg is érdemelte.:)

    VálaszTörlés