2009. december 2., szerda

Tél

Beköszöntött a tél, vagyis pontosabban december van már.


Itt van a tél, legalábbis ha a naptárra pillantok akkor egész biztosan:) Ha az időjárást nézem, hát nem is tudom eldönteni.


Miközben olvassátok íme egy kis hallgatnivaló:









Igazából a hideget és a sötétet nem szeretem, de a téllel különösebben nincs gondom. Igazából szeretem a havat, amikor havazik meg főleg, szerintem az nagyon különlegessé és széppé teszi a tájat. A jégvirág az ablakon, a tűz a kandallóban, ahogy nézzük a havazást és közben csillog mellettünk a karácsonyfán a sok dísz, gyertya és lámpa. Az utcák díszkivilágításban tündökölnek, néhol még kellemes dallamok is szólnak (pl Debrecenben ez már szinte hagyomány, remélem idén is így lesz, és lehet járok is arra), hiába van kint hideg, az ember szívében ilyenkor mégis melegség árad szét. Ez is a tél, egy másik arca, ami messze van a mindennapok gondjaitól. A tél meghitté teszi a dolgokat, lassabb ritmusra ösztönöz mindenkit.


Igaz ezek a dolgok leginkább decemberre igazak, és a tél további részében már kevésbé. Decemberben ott van a Mikulás, Karácsony, Szilveszter, aztán januárban jön a szülinapom:), és ott van még a Farsang is. Rengeteg ünnep van ebben a három hónapban, mégis sokan nem szeretik.


Szerintem minden évszaknak megvan a saját bája, így a télnek is, ami lehet a hó:




Szóval én azt mondom tessék élvezni a telet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése