2009. december 14., hétfő

havazott:)

Ma reggel havazott amikor mentem be a munkahelyre, tetszett, kár hogy mostmár minden elolvadt itt legalábbis. Aztán az egész napot figyelembe véve a nap eleje volt a legjobb, ugyanis a havazás mellett német órán olyan szövegeket hallgattunk, amit értek:) és mellesleg néhány olyan városról szólt, amit szívesen megnéznék élőben is, van amit mondjuk már láttam is:). Aztán munka, ami mint már írtam nem villanyoz fel mostanában , mert nincs semmi motiváció benne, és meglehetősen monotonnak is érzem. Ebédszünetben aztán felfedeztem egy éttermet/kávézót, amire rovásírrással van kirakva a kínálat (amit én nem tudok elolvasni). Hazafele pedig kivételesen más utcán jöttem, mint szoktam, és így felfedeztem egy nagyon szépen kivilágított házat. Ez nem az, de azért ez sem rossz, habár kicsit ez már sok is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése