2009. december 12., szombat

csillag születik utolsó elődöntő

A műsor elején azok a duettek elég érdekesek voltak, különösebben egyik sem tetszett, szerintem eléggé erőltetettek voltak, persze ez csak az én véleményem, de engem egyik sem kötött le. Aztán jöttek az egyedi produkciók: a Kutyakölyköknél most majdnem értettem a produkció mondanivalóját, meg is állapította a zsűri, hogy ez itt a mélypont esetükben:) Robi most a saját történetét mondta el egy kivételesen  megkomponált számban. Szonja azt mondta, hogy a rap vidám valami, hát szerintem a rap a legritkább esetben szól a vidámságról, ez alól talán csak az Animalcanibals volt kivétel. André esetében valamiért nem fogott meg most a dolog, nem kötötte le a figyelmem, persze lehet azért, mert ő már túl van a mélyponton a zsűri szerint. Badboyz szerintem egy színvonalas produkciót mutatott be, volt benne minden, ami élvezhetővé tette a produkciót, engem lekötött, és nekem tetszett. István hangja nagyon kellemes, és tetszett a produkció is. Szabolcs hihetetlen tele van élettel, és nagyon ügyes, tetszett az ő produkciója is.


Akiket én most elengednék az leginkább Robi, és talán André.


Akiket mindenképpen bent tartanék: István, Badboyz és Szabolcs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése