2010. január 20., szerda

apróságok

Általában szeretek nézelődni, és nézelődés közben sok apróságot is észre tudok venni, rendszerint olyan dolgokat, amelyek engem valamiért érdekelnek, megfognak, vagy feltűnnek, míg tapasztalatom szerint más emberek nem is foglalkoznak vele. Ilyen volt például, amikor gimibe járva, a mindennapi buszozások közepette észrevettem, hogy tiszta időben lehet látni a dombokat a határ túloldalán a távolban, és amikor ezt megmutattam a többieknek azok teljesen ledöbbentek, senki észre sem vette, és nem is figyelte, mert úgy volt vele, hogy már százszor elment arra, mi újat láthatna még útközben.


Az utóbbi időben két dolgot figyeltem meg hasonlóan, ami valószínű kevés ember figyelmét kelti fel. Az egyik ilyen, hogy abban a kávézóban amely mellett minden nap eljövök, amikor délután hazafelé tartom, szint amióta megnyitott, ami még csak pár hónapja volt, és nem évtizedekkel ezelőtt, azóta minden egyes délután egy idős házaspár az ablak melletti asztalnál üldögél, a másik pedig, hogy az a srác, aki az újságot osztja reggelente egyszer csak barnából szőkére váltott, amin igazából én magamban nagyon jót szórakoztam, és azóta is néha kuncogok egyet magamban.


De ugyanígy szeretem megfigyelni a természetet is, mert az is roppant érdekes tud lenni, és szép, amikor tavasszal virágba, és zöldbe borul, amit már nagyon várok:)


Még egy apróság: ki akar nekem ajándékozni csak úgy egy Volvot? Nem vagyok nagy igényű nem kell kamion vagy busz, nekem megfelel egy személygépkocsi is:) Köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése