2010. január 25., hétfő

#131

Roppant izgalmas nap volt a mai, egy olyan hétfő, amikor egyértelműen úgy tűnik, hogy semmi nem akarja, hogy elinduljon a munkahét. A programunk, amit használunk például úgy döntött, hogy ő leginkább nem is működik, szerencsénkre egy másik új programot is bevezettek mai nappal, ami így lekötött minket. Délután még fejtágításon is részt vehettem, ami azzal kezdődött, hogy bemutatták általánosságban a nemsokára bevezetésre kerülő legújabb programunkat, és elmondták, hogy mit hol találunk meg benne, kezdve azzal, hogy hol lehet megnézni, hogy mit ki csinálhat meg, s hogy ezt konkrét példával is alátámasszák bementek az egyik hozzáférésbe, ahol teljesen véletlenül az egyetlen felhasználó én voltam, ami önmagában nem gond, de ha az tényleg azt fogja jelenteni, amit ott mondtak, akkor az nem is lesz jó, mert én olyat nem is csinálok... Egyébként az oktatáson ahányszor elértünk ahhoz a részhez, ami engem konkrétan érint is, akkor mindig ugrottunk, mondván az majd csak később kerül bevezetésre, majd akkor beszélünk róla, szóval igazán megérte részt vennem rajta.

Szóval a mai nap fényében kíváncsian várom a holnapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése