2010. január 10., vasárnap

#114

Éppen főzök, és valami olyasmit csinálok aminek igazából még neve sincs, és receptet sem kerestem hozzá, hanem csak úgy elképzeléseim szerint alkotok. Ez már afféle családi hagyomány, minket sohasem zavartak a receptekben található kötöttségek, ha valami hozzávalót fölöslegesnek ítéltünk, vagy nem leltünk bátran kihagytunk vagy kicseréltünk másra. Azért nem olyan ijesztő, nagyon ritkán fordult elő az, hogy valami nem lett finom, sokszor vendégek is megnyalták utána a 10 ujjukat, és volt olyan is, hogy a receptet is elkérték. Szóval főzök éppen, de már látom, hogy ez nem lesz az az alkotás amit vendégek elé odaraknék, ugyanis habár állítólag a zepter edényekben nem lehet odaégetni a dolgokat, nekem mégis sikerült, szerencsére csak éppen, pedig nem hagytam túl sokáig a tűzön, nem emelgettem a tetejét, és nem ért még a piros tartományba sem a mutatója. Persze lehet, hogy olyan edényt kéne használni, aminek a működésében több gyakorlatom van már... Na de sebaj, ezt úgyis csak magamnak készítem, és vigasztal a tudat, hogy amiket tegnap készítettem azok jók lettek, és finomak.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése