2010. január 11., hétfő

bkv sztrájk

A hírek szerint holnap le fog állni a bkv legtöbb járata, a legutolsó infóm szerint a buszok, villamosok és hévek egyáltalán nem járnak, és a legtöbb troli sem. Nagyon izgalmas lesz így bejutni, nem tudom eldönteni, hogy nagy forgalom lesz, vagy kicsi. Amikor legutóbb bkv sztrájk volt, akkor szinte alig volt forgalom, akkor még nem volt válság, és a munkahelyünk taxiztatott minket a sztrájk miatt, így habár előrendelni akkor nem lehetett taxit, de reggel amikor felhívtam őket mondták, 10 perc múlva ott a kocsi, de a valóságban még 5 perc sem telt el, éppen felöltöztem, amikor kinéztem az ablakon és már ott is állt a kocsi, pedig előtte mindenki arra számított, hogy legalább fél óra kell, mire kapok egy üres taxit. A forgalomra se panaszkodhattunk, mert az amúgy 40 perces utat akkor alig 15 perc alatt sikerült megtenni. Soha ilyen hamar nem értem még be dolgozni, de nem csak én jártam így, hanem szinte mindenki, és a munkaidő kezdete előtt fél órával már azon poénkodott mindenki, hogy micsoda munkamániás egy banda vagyunk. Na ez a veszély most nem fenyeget, ugyanis most old meg magad akciót hirdettek. Nem tudja valaki, hogy a metró hogy fog járni? Hallottam már olyat is, hogy sűrűbben fog járni, mint amúgy, meg azt is, hogy 25-30 percenként.


A mávos szakszervezet természetesen szolidaritást vállal a bkv-sokkal, úgyhogy ők is sztrájkba kezdenek. Meg is lepett volna ha nem, azok nem is ők lennének, meg hamár a főváros környéke szív, miért ne szívhatna az egész ország.


Szóval fogalmam sincs, hogy indulja el reggel, majd amikor felkelek kitalálom.


Az egyik alpolgármester azt kérte, hogy akik kocsijában van hely azok vegyenek fel mások, azért erre kíváncsi leszek mennyire lesz így, habár valószínű én nem fogom ezt a verziót kipróbálni.


Azért ha van vkinek valami tuti tippje, azt örömmel fogadom:)

1 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1355332010. január 12. 19:52

    Végülis egyáltalán nem volt vészes ma a közlekedés, legalábbis ott ahol én jártam.

    VálaszTörlés